poniedziałek, 15 października 2007

Ankieta zakończona!

Przydałby się nowy wpis, a więc wrzucam. Zakończyła się właśnie ankieta o charakterze opiniodawczym. Poniżej znajdują się wyniki sondy:

Komentarz? Cóż, osobiście jestem bardzo ambitnym facetem, a więc takie wyniki w pełni mnie nie usatysfakcjonowały, jednakże ogółem wypadło to dobrze. :) Najbardziej ubolewam tylko nad tymi 15% ludźmi, którzy twierdzą, że projekt jest mierny. Być może jest to spowodowane brakiem wiedzy na temat samego systemu, jednakże bardzo chętnie poznałbym te opinie i wynieść z nich coś konstruktywnego.

Przy okazji, aktualnie trwają prace nad mapą Triangulisa. Powoli tworzymy ludzkie królestwa, które wrzucimy na kurczący się ląd i zmusić je do masy porozumień i jeszcze więcej sporów. ;) Następnie już zacząłbym powoli spisywać już podręcznik, bo nie ma sensu przedłużać tego w nieskończoność. Co prawda, boję się osobiście, że na każdym kroku mogę zniszczyć to, co w projekcie jest fajne, ale to już jest taka moja osobista słabość osobowości (za bardzo wszystko biorę do siebie).

Tak czy owak dziękuję tym 44 osobom za oddanie głosu. Tylko potwierdziły fakt, że Triangulis ma szansę odnieść sukces, a przy okazji dowiedziałem się, że bloga odwiedzają nie tylko znajomi, ale także i osoby z zewnątrz (całkiem sporo). Teraz marzyłoby mi się stworzenie mini-społeczności Triangulisa. Jednakże marzenia - dobra rzecz...

No i wciąż ubolewam, że za rzadko aktualizuję bloga.

Pozdrawiam, :)

4 komentarze:

Frey pisze...

dla mnie wynik ten jest naprawdę bardzo dobry.

Co do aktualizacji to nie wiem, musisz trochę więcej pisać o systemie ogólnie i teksty na bloga sie znajdą. Może doda się w najbliższym czasie informacje o mechanice i jakoś się rozkręci.

fds pisze...

Wynik oznacza, że was system jest dobry. Więcej po tej ankiecie bym nie oczekiwał. Trzeba pamiętać, że głównie wchodzą tutaj osoby, które już są lekko zainteresowane systemem (bo np na jakimś forum, na którym byliście daliście temat i linka). Jakoś ciężko mi sobie wyobrazić, że tworzony przez kogoś system zostanie momentalnie okrzyknięty genialnym, więc na super wyniki nie było co liczyć ;) Natomiast wyobrażam sobie sytuację, gdy większość twierdzi o niskiej jakości systemu. Tu na szczęście nic takiego nie zaszło. Podsumowując z dostępnych poziomów (mierni, średni, dobry) uzyskaliście najlepszą możliwą wartość :)

PS: Też jestem zdania, że przydałoby się rozruszać trochę tego bloga ;)

Frey pisze...

tak jak mówiłem wyniki są naprawdę dobre, przecież nie da się każdemu dogodzić, a i tak dużej ilości sie spodobało, czyli jest dla kogo robić dalej.

No właśnie co dalej, "kompletna stagnacja". Przydałby sie coś dodać.

Może mógłbym coś o mechanice dodać przecież wiem mniej więcej jak będzie wyglądała (chociażby zasady testów), więc może jakby ktoś pomógł mi to obrać w ładne słówka to można by pokazać.

arthas40 pisze...

@fds

Proszę bardzo, nowy wpis. ;)